Thursday, April 2, 2009

Meeting Group Support Susuibu.com

Sepatutnya, ni gambar yang last. Tapi , for new beginner, lum pandai edit kot.
Gambar diatas aku bergaya dengan sling dari Mummyhugs.com. Memang best gendong Ariff pakai benda ni. Apasal aku lambat pick up pasal baby wearing ni. Padahal dulu-dulu aku tgk Nyai aku pernah pakai benda ni iaitu kira-kira 22 tahun yang lalu.

Gambar beramai2. Happy hour! Aku dok sebelah Mama Kamariah. Pengasas Susuibu.com. Aku orang terawal datang tau...sebenarnya aku tak tahu pun Seremban ngan Bangi tu dekat je. Sementara menunggu tu, Aku n family tawaf satu Taman...cari toilet benarnya. Di sebelah kanan, yang pakai tudung turki hitan putih. Yang tinggi tulah..HAZA! Shiha..dan lain-lain.


Aku dan Ariff...Tgh menyusukan bocah lanang, weteng gede..goyu tou



Pembentangan. Walaupun aku cikgu..tapi bab2 bentang2 lemah sikit. Lagipun aku ni new kat gathering2 ni. Adik beradik berkumpul pun jarang. Bentang anak murid bolehlah... depan mak2 org. Rendah diri...




Posing dari arah depan lak. BAbang..gambar babang je tak de.





Hari Ahad lepas (29 Mac 2009) aku dan family pergi ke Bangi. Jalan-jalan. Semenjak aku jadi obses dengan susu ibu ni, macam-macam aku dapat. Mungkin untuk mengisi kekosongan hidupku ? Atau sebenar hidup ku full of contents cuma nak menambah-nambahkan lagi contents nya. ahaks!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...