Tuesday, August 17, 2010

Aktiviti bulan puasaku....



Entry ini adalah untuk Giveaway 3-hari anjuran My Super Kids sempena minggu ke-2 Ramadhan. Sila tinggalkan komen anda untuk membantu saya memenangi minuman cegah dehidrasi Performance Drink bagi membantu saya kekal cergas berpuasa!

Anda juga boleh sertainya, sila lawati blog My Superkids entry Performance Drink for Giveaway 3 Hari untuk menang!ry


Dah nama pun entry untuk memenangi minuman segar Giveaway, maka hari ini dengan berbesar hati saya melaporkan serba sedikit perjalanan puasaku...buat pengetahuan semua, saya masih lagi cuti bersalin dan tinggal seminggu lagi jek saya akan kembali bertugas Berkhidmat Untuk Negara--1Malaysia oppsss.

Aktiviti puasaku santai..tetapi aktiviti utama ialah mengumpulkan stok susu ibu buat anakanda Iman sebanyak-banyaknya, setiap detik dan saat minda dan emosiku ligat memikirkan bilangan stok yang bolehku kumpulkan. Hakikatnya, itulah sahajalah aktiviti utamaku. Sekian.



Inilah sahaja stok yang berjaya dikumpulkan..dan sebatang aiskrim untuk anak sulung...kot2 mengamuk buat karenah..itulah buat diamkan dia adanya.

SApa2 baca tlong bagi komen yek..





6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. satu batang eskren mana cukup tuk arep...hehehe

    ReplyDelete
  3. pe bende alah yg wane biru tu... askerem jugak ke?? macam sedap juga.. huhuhu...

    ReplyDelete
  4. Hee..hee, kelakar pulak takde org komen. Blog syok2 sendiri

    ReplyDelete
  5. salamsss mama......suka tgk stok ebm....penaik semangat...:) buat stok banyak2 sebelum naik kerja, insyaallah mesti blh dapat lebih 1 freezer:):)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...