Tuesday, March 27, 2012

Menunggu Hari...

Due daTe bersalin 29 Mac 2012...hari ni 27 Mac, still no tanda-tanda nak bersalin malam nih. Tetapi Contraction Pain palsu sudah 4-5 hari dirasa. Ya Allah...tambahkanlah kesabaranku menghadapi dunia pekerjaan.
Saya tidak mengambil cuti awal kerana setiap pagi saya masih gagah melangkah ke sekolah ...tetapi yang jadi kelakarnya saya menelefon kakak kerani sekolah.."Kak Ita, boleh tak saya cuti awal sebelum beranak..sebab tak beranak2 lagi nih. Saya nak start cuti bulan 4 lah", Dia jawab dari segi prosedur mana boleh..sebab cuti diambil awal dua minggu dari due (29 lah tu)...Dalam hati..SEBAL!!
Dalam keadaaan ini saya harus BERTENANG!!.... Allah memberi ujian ini supaya saya berfikir dan bermuhasabah prestasi mengandung kali ini setelah 40 minggu ...ada ke...kesalahan2 sebagai hamba yang kulakukan yang mungkin mengundang murka kepada-Nya.

2 comments:

  1. Sabar..ye.doa banyak2..semoga Allah permudahkan urusan

    p/s : jika berminat nak dapat breastpump medela harmony..visit di sini ya : www.momsimpleshop.com
    thanks

    ReplyDelete
  2. saye pon ngah menunggu hari...memang mohon ketabahan tuk gi keje..tapi siyes..dah tak larat..edd minggu depan..nak cuti dah esok rasenyer..tak kire dah sayang ker tak kat cuti tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...