Thursday, June 25, 2015

Iman dan Masjid Selat Melaka, Melaka Bandaraya Bersejarah

Ini Iman anak saya sedang bersiaran langsung di tepi Laut Selat Melaka. Masjid yang kelihatan dalam gambar itu ialah Masjid  Selat Melaka, Melaka. Tadi saya google jap, rupa-rupanya di Kota Bharu  ada Masjid Pulau Melaka. Insyallah, kalau ada waktu kelapangan, bolehlah Iman bergambar kat Masjid yang kat Kelantan. (Itupun sudah 5thn saya tidak pergi ke Kelantan...jauh tu)
Iman ingat mama dia nak ambil gambar dia, dia terus jer angkat tangan buat peace. Sedar tidak sedar sudah nak masuk 5 tahun umur dia. Macam tidak percaya.
Saya belum masuk lagi masjid yang cantik lagi terapung atas Laut Selat Melaka ni, hi hi lagi teruk kot kalau yang duduk-duduk Melaka tetapi tak pernah ke sini. Insyallah...masjid ni pasti kukunjungi suatu hari nanti. Bila tengok masjid ni..tetiba mood Cinta Masjid cam dulu-dulu bertandang..zaman-zaman belajar tak habis -habis. Hiii ..
Ya Allah, Jadikanlah pemilik Blog ini dan keluarganya pencinta masjid dan ibadah-Mu yang tidak jemu-jemu mengImarahkan peranan dan fungsi binaannya. Amin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...