Friday, December 24, 2010

Telefon oh telefon!



Saya tak pandai pilih telefon, tapi saya nak telefon ni. Nak --bukan bermakna nak beli sekarang...tapi dalam mimpi. Kriteria telefon bimbit ini mestilah...kalau kena air atau cecair tak apa-apa, sekiranya terjatuh contohnya saya nak cepat la, pastu saya buka pintu kereta kali terjatuh sebab saya lupa taruk kat beg tapi kat riba jer dan masih boleh digunakan. Selain itu, tempat bateri tak berlumut sehingga menyebabkan kala nak charge tak ada masalah. Tahan bertahun at least 4 tahun. Muat masuk dalam ruang-ruang meletak syiling kat kereta---yang semuanya merujuk kepada Sony Ericsson lama saya yang saya beli harga 600 di dalam cermin di kedai Maxis di Muar. Apalah kalau telefon canggih camner pun tapi jenis yang sensitif ala-ala cepat alahan baik tak yah beli---maybe beli jer yang sama model macam yang saya guna. Explore terlebih salah tak explore pun salah. Geram..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...