Sunday, March 6, 2011

Lunch at Padang Temu Beach, Malacca

Mama Ariff wore Hilyah Muslimah Nursing Long T-Shirt bought a month ago at MomsLittleOnes Sri Kembangan outlet(RM32). Tudung oren buatan Kak Rohana Tukang Jahit Tudung Instant di Parit Raja(Upah jahit RM17). Kain beli kat Astana Moda Melaka(RM8). Background ialah Selat Melaka (Priceless). Tikar plastik kenangan pergi Haji. Tikar merah tu hadiah dari Telekom. Nasib baik saya tak buang masa kat kat Mina dulu. Antara lauk makan tengah hari ialah ayam goreng, kobis goreng, sardin, taugeh goreng dan ikan kering.
Pas lunch, pergi kedai tudung NAjrah kat Jalan Ujung Pasir jap. 50% lebih murah daripada kedai ARIANI. Dan saya ngantuk, minta suami hantar saya pulang. Sorry Mom in Laws sebab tak pergi balik kampung. Saya selesema, pening kepala dan sakit tekak. Saya dok umah tido.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...