Sunday, July 10, 2011

Ramah Mesra Taman Satria 2B - satu apresiasi

Gambar saya dan Iman serta penghuni Taman Satria 2B. Masa saya pertama kali tinggal di rumah taman ini sekitar Nov 2007, Arif baru berumur kira-kira 5 bulan taman ini masih ronggak malah ada rumah yang dalam pembikinan. Sekarang semua projek untuk Fasa 5 ini dah selesai dan pada hari ini (9 Julai 2011) kami bersetuju bernaung dalam satu kumpulan komuniti. (Yang penting ada tukang masaknya he,,, hee)
Ini pula gambar AJKnya, berdiri no 5 dari kiri itu ialah Pak Cik saya Cik Jeman. Duduk paling kiri itulah pengasuh Iman, Iman panggil Ibu Iman, sebelahnya tu kawan saya satu kerja kebetulan satu taman. En. Zul.Dot.Com dan Cikgu Selamat juga antara penghuni yang dikenali dalam kalangan kami di Serom ini.
Ni pulak saya dan Iman. Arep pulak yang nampak kepala jer tu. Budak lelaki yang pakai baju hitam tu pulak jiran sebelah rumah, namanya Irfan berumur 6 tahun. Antara jamuan yang dihidang ialah nasi lemak, bihun goreng, Barbeque ayam, ikan, sosej, kentang goreng, buah-buahan dan air oren.
Aiseh sebagai seorang wanita yang berumur pertengahan 30-an, orang nampak kehidupan saya lengkap..yes, but kita strunggle sebenarnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...