Sunday, July 1, 2012

KuBersyukur..

Tanggal 26 Jun 2012 ialah hari jadiku.. saya selalu merasakan sejak berumahtangga ni diriku sudah tiada masa untuk diri sendiri but..suprisingly that day....suami dan anak2 telah membelikan saya
1. Kasut sukan jenama Admiral siap ngan stokin
2. Seluar tracksuit khas untuk diriku...
Tanggal 27 Jun 2012 ialah Hari Sukan Sekolah-------Saya bertugas menjadi pegawai sukan sekolahdan berpakaian seperti mana yang Maktab Perguruan suggestkan, saya berlari dalam pasukan saya dalam 50mx8org..dan mendapat naib johan. Kadang2 kita jer yang terlebih emosi, padahal keluarga kita sebenarnya memahami.
Motif : Janganlah membebel banyak2 pasal itu dan ini. Actually orang tu tak kasi pinjam telinga dia punn!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...