Thursday, June 25, 2015

SpyHRu Coffee - Review Produk

Ini kopi yang menjadi ""favorite" saya. Saya mula berkenalan dengan minuman ini lebih kurang 5 tahun lepas selepas menjadi ahli HR goatmilk oleh mak cik saya. Selepas itu saya setia dengan minuman ini. Nak tahu mengapa saya serasi dengan kopi ini?
1. Minuman ini ialah kopi untuk menyegarkan mata yang mengantuk.
2. Berupa pra campuran atau segera. Tinggal tambah air panas, kacau dan minum.
3. Rumusannya ialah susu kambing yang jarang-jarang digunakan dalam produk penghasilan kopi premix ini. Dahulu saya minum Nescafe 3 in 1, pastu pernah juga try RADIX yang diwara-warakan banyak khasiat dsbnya. Tetapi problem bila minum kopi 3 in 1 yang berasaskan susu biasa, perut saya akan berasid berasa pedih dan tetiba kesan Kafein yang terdapat dalam kopi tersebut menyebabkan saya gelisah dan menjadi luar kawalan. Saya pernah mengambil Nescafe 3 malam berturut-turut untuk tujuan dapat berjaga malam..dan hari keempat saya jadi cam orang yang halusinasi. Susu kambing ini seperti mengimbangi kesan-kesan sampingan tersebut.
4. Rasanya sedap dan baru saya perasan antara kandungan kopi ini ialah koko..maybe itu juga saya nampak juga serbuk kehijauan pekat yang saya percaya bahan itu ialahh Spirulina.

***Ibu saya sekarang berada dalam keadaan sakit yang berpanjangan. Harapannya ialah supaya cepat sembuh, tetapi Allah yang Maha Mengetahui. Sesungguhnya perjalanan hidup ini sudah ditentukan oleh Qada'dan Qadar, dan saya sebagai anak kadang-kadang sangat pilu mengenangkan betapa tidak mampunya saya menjalankan kewajipan terbaik sebagai anak. Dengan anak-anak  saya sendiri yang masih kecil-kecil.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...