Wednesday, August 26, 2009

Ariff ada CD baru...

EASI fitted Freshbots gambar bear. Baru dapat semalam. Aku beli di www.anaqi.com RM34. Bila abang pos laju datang terus kubuka parcel dan tunjuk kepada Ariff. "Rip, mama beli CD baru rip" Ariff macam suka jer. Mungkin dalam hatinya dia berkata "la..la...la..". LAntas ku balik kg terus cuci dan jemur (alamak! lupa nak jemurkan baju mamaku pulak).
NI, Ariff ni nangis bukan sebab tak nak pakai cd baru cuma dia marah tu sebab mama tak kasi dok dalam bilik air basuh cd. Hari-haripun kau basuhkan cd mama...petang ni tak payah.


Hhaaa.. tu dia Ariff ngah berendam bergambar di samping cd-cd yang belum dicuci. Dia dok lama-lama dalam bilik air sebab basuh cdlah tu.


CD Freshbots ni sebenarnya taklah keluaran terbaru, dah lama dah ada dalam pasaran para ibu-ibu di Malaysia cuma tidak dipromosi Cloth Diaper ni kepada aku macam Lunatots. MAlah kewujudannya di MOm Little Ones pun aku tak perasaan. Cuma apabila aku sudah mula memakaikan cloth diapers kepada aAriff barulah minat sakan dengan pelbagai jenis CD. Setelah mempunyai 12 cd jenis pocket dan one size yang dipakai untuk Ariff (masa beli tu banyak) tapi sibuk-sibuk promote menunjuk kat kawan-kawan dan simpan kat rumah buat koleksi. Masa SGM Susuibu.com di Putra Jaya aku tengok diaorang buat promosi CD ni. Aku ni masa tu buat-buat tak minat.
Aku ni bukan pembeli yang cerewet. Dah pakaikan kat anak pun malam ni. So far berpuas hati banget. Huu huu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...