Saturday, August 29, 2009

Cerita Mak Ariff Pakai Baju Favourite...

Baju kurung biru, langsir rumah biru dan tikar getah biru hasil penghias dalaman Cikgu Siti Suzaina. Bergambar masa dalam pantang lagi. Aku banyak baju kurung tapi baju ni yang berkenan dihati.
Buat pakai masa kerja kawin rumah kawan. Digayakan dengan tudung biru orang kasi. Gambar masa mengandung 7 bulan tu. Tak nampak perutkan? Ni la member-member sekolah yang cool, semua baru-baru kat sekolah tu. Cikgu math, english, sejarah aku lah tu. Tapi cikgu pengantin dah dapat pindah ke JOhor Bharu. Sekali minta terus dapat. I miss u JAiniah...muuah!! Banyak kenangan kena tinggal je aku kat Convent tu. Huuu...hu.. Seorang-seorang cikgu pindah sekolah.

Gambar masa mengandung 4 bulan, baju biru lagi. Gambar rombongan JKKK Kg Serom 2B a.k.a kampung ke puncak PAnjang Sari, Pagoh. Jauh gila dari pekan PAgoh dan dari jalan besar. LAdang ternakan lembu dan kambing terbesar di Pagoh. Kawasan siapa? TPM le..Anak Cikgu Mat Yassin tu. Ladang lembu ni kepunyaan Abang Shaiful usahawan berjaya yang juga sepupu suami aku. Kebetulan je aku ni bersaudara ngan dia kerana dalam aktiviti JKKK kg ni aku ni tukang memenuhi korum sebagai AJK JKKK. Masuk prestasi tu..


Gambar HP 20 April 2008 masa ni Hari Jadi Anak buah belakang rumah. Belanja makan KFC. Biru lagi



Baju favourite... sebenarnya bagi otai-otai blogging cam blog-blog mak-mak yang selalu aku follow yang aku dok rajin berjam-jam tahan internet sebab baca blog org. Mereka ni selalu buat contest...contest pengantin paling uniklah, babywearinglah, contest anak comel...tapi aku belum ada kekuatan untuk join selepas kalah di tangan otai blog dalam pertandingan gendong bayi. It's about marketing your blog. Kalau ada contest baju favourite aku nak join... suka-suka

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...