Saturday, August 15, 2009

Ku Lihat Hijau!

Gambar ini diambil di Kg. Jergoh, Lanchang, Pahang di rumah mak sedara aku. Aku dan son bergambar berlatar belakangkan landskap yang dibuat oleh sepupuku a.k.a abang Roslan. Kenapa aku rasa aku cantik dan wajah nampak tenang kat gambar ni..pada hal muka yang sama bergambar tapi kurasa tak lawa pulak kat different2 picture? Haaa...the secret is back ground. Bila back ground somethings like this memang fokus nampak menarik? Oh, seronok sekali-sekala dapat gi Kg. Jergoh ni. Air paip diaorang ialah air gunung...Abang Roslan kadang2 masuk hutan buru binatang buas. Air sungai masih boleh buat berkubang. TAnah subur boleh tanam pokok-pokok buah. Pada musim buah-buahan aku pernah kumpul 9 jenis buah. Durian, rambutan, manggis, cempedek, etc. lupa. Tapi 9 arrr...

Tensi betul bila gadjet2 untuk mengupload gambar dari handphone tak ada.

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...