Sunday, September 25, 2011

Me and Iman babywearing

Saya bawa Iman dalam mei tai semasa konvokesyen UKM, tapi saya rasa Iman tak sesuailah dok dalam mei tai ini sebab Iman kecik dan mei tai tu agak besar untuk Iman, ker saya yang salah pasang?
Saya perlukan benda baby wearing yang custom order ikut saiz Iman sebab saya menjangkakan dalam tempoh setahun lagi Iman still kecik xs size..kita tengok lah la ..la..la
Dari sudut tepi, Kaki Iman terkangkang luas. Mungkin patutnya saya silakan kaki anak dulu kot sebelum dipakaikan?supaya tak nampak kaki dia yang terkeluar dari sisi tu.

Anyway, mei tai sangat berjasa pada hari ini! Mei Tai ini sangat cantik!! Saya nak yang baru tanpa melepaskan yang lama. (mood hentak2 kaki).

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...