Sunday, February 12, 2012

Jumaat yang menjengkelkan...

Salah satu yang menguji keimanan dan kesabaran saya ialah mendengar orang memuji dirinya sendiri. Kemudian seorang rakan pula mempersoal calon yang saya hantar ke suatu pertandingan dengan membandingkan kreadibiliti saya dengan guru yang lama. Konflik yang mendarahkan kembali luka lama saya dengan dia. Ya ....mereka semua memang bagus dan cemerlang tahap menongkat langit berbanding dengan saya. Tahap sabar mengurut dada...sambil mengingatkan semula "di rumah saya ada anak Down Syndrome yang comel" dan "saya sedang mengandungkan zuriat yang kemungkinan seorang puteri" serta "saya sudah merasai harumnya bau Raudah di Masjid Nabi"----> sambil senyum kelat buah asam gelugor

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...