Monday, February 20, 2012

Pil Thyroid untuk Down syndrome

Sungguh saya tak tahu kegunaan pil itu...dan keperluannya untuk anak saya. Dan saya fikir bahawa doktor2 itu sedang mencari kekdah untuk merawat anak sayakah? Anak saya sihat....dan saya fikir saya patut berhenti dari berjumpa doktor-doktor yang sibuk mengcheck darah anak saya untuk mengesan tiroid? Ini bukan bukan xperiment biologi....dan sekiranya saya menjadi ibu yang bersikap kurang ambil berat mungkin saya redha sahaja....dengan kemudahan dan kapasiti tenaga yang saya miliki...do you expect more..Hari ini saya telah melanggar semua appointmen2 Iman...Hospital sepatutnya tiada appointment...kau kerja aku pun kerja...boleh pulak kau suruh aku amik cuti rehat la dan m.c semata2 untuk menjadi ibu yang baik? Kau penat aku pun penat...maka hari ini saya mengucapkan selamat tinggal appoinment2 tu.Kurang satu lagi pesakit anda. Dan sepatutnya anda senyum bukan tarik muka 16 belas tu. Titik.

2 comments:

  1. Replies
    1. Maaf ye. Sbb sy gugel pasal down syndrome td.. Then terbaca post ni plak.. Pasal ubat tu, ape cite?

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...