Wednesday, February 1, 2012

Saya rasa "slow"


Pertama pergerakan saya semakin slow---lambat--

Tapi....rasa sangat gembira kalau buat kira-kira terutama hal ehwal kewangan saya sendiri yang bermasalah. Sekolah saya tak kasi budak beli buku kerja luar ---mangsanya ialah guru. It's okey time cikgu ada duit--untuk fotostat bagai--time takde duit?!! Pastu balik kat saya sendiri, yang kau tak geti-geti nak buat modul atau buku sendiri apasal? Yes, i'm very slowly like tortoise yang geti-geti nak jalan pantas. Asyik tengok kawan kena puji sebab anugerah semulajadi seperti boleh handle and control the crowd...i tak jealous--tapi sebab2 gitu membuatkan saya rasa saya sungguh slow..vs sxxlow
Dalam cartoon di atas, yang berbicara adalah guru itu...not the student.

Gambar cartoon Ihsan dari Google

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...