Saturday, February 18, 2012

Program Master Library and Information Science..

Itu cerita 13 tahun lepas... Walaupun saya belajar sampai peringkat Sarjana namun saya hanya guru DG41. Isteri dan ibu kepada anak-anak lelaki saya. Saya tidak mendapat apa-apa kelebihan dalam dunia pekerjaan ataupun jawatan...tapi saya takkan tergamak kata "sambung belajar peringkat Sarjana pun tak akan mengubah apa-apa dalam penjawatan"...belajar ialah belajar dan kelebihan insan itu adalah semasa dia menuntut ilmu. Kata-kata itu mungkin luahan kekesalan diri kerana tidak mampu untuk sambung belajar lagi hik..hik.. Mengapa tak sambung PhD? Belajar itu passion...kali ini saya hanya sambung belajar lagi sekiranya ada orang letak pisau kat leher je kot sekarang2 ni..hi hi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...