Friday, May 18, 2012

Hadiah Hari Guru - Two cups of coffee please.

Tahun ni saya menyambut Hari Guru bersendirian. Tiada rakan sekerja dan tiada anak murid. Sebabnya saya masih cuti bersalin..ironi..saya baru tersedar dari dihipnosis penangan sakit bersalin yang amat itew. Kini dikit-dikit saya pulih malah dikit-dikit jua semangat bekerjaya semakin membara. Hari itu 16 Mei 2012 saya mengajak anak-anak saya dan ditemani anak buah ke AEON Melaka (lebih kurang 40 minit kalau naik kelisa tapi maybe takes about 30 minutes kalau naik  Toyota Corolla Altis hi hi... untuk semata-mata pergi ke Coffee Bean untuk menghirup kopi dan makan cake bluberry..dan selepas sejam meronda tanpa motif di dalam AeOn tu saya pekena kopi lagi ngan donut di J.Co.

 Kek Krim aiskerim (RM9.90)
 Black Coffee for Today's Special (RM7.50)
 Coffee Latte dan Hot Chocalette with donuts (RM21.00)
Ariff dan 6 biji donut ...sambil memandang ibunya yang dalam kesunyian (di dalam kerjaya) (RM0.00)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...