Friday, May 4, 2012

Review Blog : http://thebatesmotel3.blogspot.com/


Saya suka blog omputih ni..Blog ini ditulis khusus untuk anak perempuan penulisnya yang down syndrome dengan gambar2 yang cute dan ceria. Dan semalam baru saya tahu yang gambar2 tu diedit dengan photoshop..(mcm sekarang juga saya nak cari dan belajar photoshop) bahkan  blog ini mengumpulkan blog-blog khusus berkaitan anak-anak down syndrome. Kat sini macam tak banyak..antara yang selalu saya singgah ialah blog ini dan ini.  Saya suka kerana saya selalu merasakan anak down syndrome ni comel even in foto. Soon...dengan cepat Insyallah akan terbit gambar-gambar Iman (anak saya) yang comel dalam satu sesi fotografi tetapi sampai sekarang tak muncul-muncul lagi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...