Monday, June 27, 2011

Gila Bento...New Hobby

Gambar dari website http://kirstencan.typepad.com/kirstencan/2009/06/daiso.html tapi bento ni sebijik macam saya punya. 24 Jun lepas saya pergi Jaya Jusco semata-mata nak pergi Daiso yang seolah-olah fenomena yang berlaku sekarang ini. Pas ni nak cari beras Jepun dan belajar buat nasi kepal pulak macam cerita Oshin dulu2 tu. Puas aku fikir...cukup ke kapasiti nasi lemak yang muat kat bento ni untuk saiz perut mengembang macam saya...Oh ye saya juga ada lunch bag dan getah pengikat bento ini, di samping sebijik lagi bento yang juga semua berwarna pink. (Tak boleh copy orang punya gambar website banyak2--seolah-olah ketuk kepala beli DSLR mahal...yang kau copy gambar orang punya buat apa?) Seolah-olah sekarang saya sedang dikuasai barangan ala2 RM2 Malaysia tapi Made in Japan..eh China gak ni.
Rasa cam nak berhabis ribuan ringgit untuk barang RM5 seunit---Mood>>blurr sejak menjak kena bayar Iman dan Ariff yang sama bayar kereta bulanan Viva ni tiap-tiap bulan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...