Thursday, April 26, 2012

Saya Menang!!! peraduan : cadangan nama bayi sop


Sejak dari pagi sampai malam saya nak buat entry ni...tapi blogger ni buat spoilt sejak saya bersetuju untuk bertukar setting nih..
Pasni saya bersemangat nak masuk peraduanlah...pernahkah saya bagitau yang saya pernah menang tempat ke dua peraduan mencipta slogan sempena Pameran 11 September anjuran Perpustakaan Negara Malaysia dan Kedutaan Amerika Syarikat kira-kira 11 tahun lepas.
Semasa saya memilih nama bayi Sop..saya menggunakan sedikit pengetahuan psikologi dengan meletakkan diri saya di fikiran org...(saya pernah berjaya menjumpai ibu saya yang hilang sesat di khemah di Mina dengan pengetahuan ini) Saya perasaan SOP ni suka A dan W, so saya cubalah cari.. carilah...nama2 yang ada aksara tersebut. Maksudnya pula kena pula dengan SOP ni yang lembut hhii .. Pastu bila anak saya lahir saya berkenan pulak "dalam hati kata taruk nama ni kat nama anak akulah"...tapi saya dah buat keputusan nak namakan anak saya dengan RAUDHAH sebab Raudhah menggamit kenangan saya di Madinah Nampak ketentuan itu sudah dicatat bahawa nama itu milik anak kecil itu.

La..la...la..(ikut rentak lagu lagu Aku maafkan dirimu oleh jamal Abdillah feat Malique)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...