Tuesday, June 30, 2009

From Muar, Johor to USM, Penang


Akhirnya...aku ke USM, Penang. Selepas balik sekolah pada 26.06.2009. Malamnya kami bertolak kira-kira pukul 9 mlm. Ingat nak tunggu cerita Nur Kasih TV3. Tak tunggu.

Malam itu kami bertolak melalui lebuh raya utara selatan. Aku, Suami, Ariffin, Kakak aku, anak dia dua orang. Aku yang nak hantar Yan pergi Pulau Pinang. Nak jalan. (Idea Hadiah Hari Jadi yang direka sendiri). Yang mana satu Yan? Yang pakai baju kurung merah, Kakak dia, Azie belajar UTEMs malam tu jadi driver dari Muar ke Seberang Perai, hebat tak? (Darah driver bapak aku mengalir kat dia ni) Hu hu hu..sepanjang malam tu aku bersengkang mata kerana menengok? ....Azie pandu kereta.

Gambar di atas diambil di tingkat 9, Bangunan Desasiswa Tekun. Naik jejantas lagi tu. Naik Lif Jalan kaki lagi tu....

Sampai rumah kira-kira jam 8.30 malam 27hb. Semua orang pengsan!!!Tidur mati. Babang bagitahu.. Sampaikan sukarela jaga malam kat taman...berhenti kat depan rumah jam 2 pagi ingatkan ada pencuri masuk sebab tak tutup lampu luar, pintu pagar, gril dan tv terpasang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...